Správně spočítaná mzda je základem spokojenosti zaměstnance i zaměstnavatele. Zaměstnanec má jistotu správného ohodnocení své práce. Zaměstnavatel a OSVČ neriskují postihy v podobě penalizací za strany úřadů státní správy. Nabízíme cestu k těmto cílům - bez stresu a chaosu, v přátelském a proaktivním týmu.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti, které vznikají mezi obchodní společností SOMMER ACCOUNTING, s.r.o., IČ: 26439972, vedenou Obchodním rejstříkem u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce číslo 82349, se sídlem Čechova 862, Mladá Boleslav, PSČ: 293 01 (dále jen „poskytovatel“) a fyzickou osobou (dále jen „objednatel“), při poskytování služeb zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob a kontroly správnosti skladby a výpočtu mzdy zahrnující dodání digitálního obsahu výstupu služby (dále jen „služby“), a to na základě smlouvy o poskytování služeb, uzavřené prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce umístěné na internetové adrese www.spravna-mzda.cz. Smlouvou se pro účely těchto VOP rozumí elektronická objednávka služeb objednatele potvrzená (akceptace) poskytovatelem (dále jen „smlouva“).
Tyto VOP v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku (dále jen „OZ“), tvoří část obsahu smlouvy, nestanoví-li smlouva jinak. Objednatel s nimi vyslovuje souhlas zadáním objednávky poskytovateli.
Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto VOP.
Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny a smlouva se uzavírá v českém jazyce.
Tyto VOP jsou v aktuálním znění, spolu s nabídkou služeb a jejich cenou zveřejněny na internetové stránce www.spravna-mzda.cz (dále jen „internetové stránky provozovatele“).
Ochrana spotřebitele
V případě, že objednatel je fyzickou osobou a objednává služby mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (dále jen „spotřebitel“), vztahuje se na něho zákonná ochrana spotřebitele. V opačném případě se nejedná o spotřebitelskou smlouvu a na objednatele se nevztahuje ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto VOP.
Sdělení před uzavřením smlouvy
Poskytovatel tímto objednateli, před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 OZ sděluje, že:
poskytovatel nepožaduje náhradu nákladů na prostředky komunikace na dálku,
sjednaná cena je hrazena před poskytnutím služeb objednateli,
objednatel, má právo odstoupit od smlouvy dle ustanovení čl. 13, bod 13.4. těchto VOP, dále objednatel, který je spotřebitelem, má právo dále odstoupit od smlouvy i podle ustanovení čl. 13, bod 13.5. těchto VOP,
objednatel, nemá právo odstoupit od smlouvy
v případě, že služby byly splněny, a to na základě žádosti objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy dle ustanovení čl. 13, bod 13.6.1. těchto VOP,
v případě dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím souhlasem objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy dle ustanovení čl. 13, bod 13.6.2. těchto VOP,
v případě odstoupení od smlouvy, na základě které, již došlo k plnění části služby, je objednatel povinen uhradit poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy,
v případě, že mezi poskytovatelem a objednatelem, dojde ke vzniku sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může objednatel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce.
Objednávka služeb
Objednávka je možná pouze elektronickou formou prostřednictvím internetové stránky www.spravna-mzda.cz, vyplněním formuláře, umístěného na této internetové stránce, kde objednatel zvolí vybranou službu a přiloží poskytovatelem požadované vstupní podklady specifikované na internetové stránce poskytovatele (dále jen „podklady“).
Před odesláním objednávky (včetně podkladů) poskytovateli je objednateli umožněno zkontrolovat a měnit veškeré údaje, které do objednávky vložil, stejně tak i objednávku zrušit.
Objednávka je závazně zadána (odeslána) vůči poskytovateli kliknutím na tlačítko „Dokončit“ na internetové stránce poskytovatele.
Objednávka je považována za návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 OZ. Zasláním objednávky objednatel projevuje svůj souhlas s těmito VOP a činí tyto VOP součástí návrhu na uzavření smlouvy.
Poté, co objednatel elektronicky objedná vybrané služby, poskytovatel mu neprodleně potvrdí obdržení objednávky.
Uzavření smlouvy
Smlouva mezi poskytovatelem a objednatelem je uzavřena (vzniká) doručením potvrzení o převzetí objednávky (akceptace), jež je poskytovatelem zasláno objednateli elektronickou poštou (e-mailem) na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v objednávce. Součástí smluvního poměru jsou tyto VOP, které poskytovatel zašle objednateli na adresu elektronické pošty spolu s potvrzením o převzetí objednávky.
Obsah smlouvy
Na základě uzavřené smlouvy se poskytovatel zejména zavazuje poskytnout objednateli služby v souladu s uzavřenou smlouvou a objednatel se zejména zavazuje služby přijmout a zaplatit za ně poskytovateli sjednanou cenu.
Cena a platební podmínky
Objednatel je povinen zaplatit poskytovateli cenu stanovenou v objednávce na internetové stránce www.spravna-mzda.cz a v potvrzení o převzetí objednávky (akceptace), a to ke dni, kdy objednatel odeslal (zadal) objednávku, na základě faktury, kterou poskytovatel vystaví a zašle na adresu elektronické pošty objednatele. Uvedené ceny jsou konečné, tj. včetně DPH a dalších daní a poplatků.
Poskytovatel si vyhrazuje právo ceník měnit. Změna je účinná ke dni následujícímu po dni, v němž byl nový ceník uveřejněn na internetové stránce poskytovatele.
Cena služeb je splatná před dodáním služeb, a to nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne potvrzení o převzetí objednávky (akceptace). Poskytovatel není povinen poskytnout služby objednateli před úhradou ceny. V případě prodlení objednatele se zaplacením ceny služeb se smlouva od počátku ruší.
Cena může být objednatelem uhrazena:
bezhotovostním převodem na bankovní účet č. 4818911319/0800 vedený u ČS, a.s.
Objednatel se zavazuje nést případné náklady související s úhradou ceny služeb (zejména transakční poplatky) v plné výši. V případě, že budou jakékoliv náklady související s platbou požadovány po poskytovateli, bude objednateli vystavena dodatečná faktura na doplatek těchto nákladů.
V případě platby bezhotovostním převodem dle bodu 7.4.1. těchto VOP, je cena služby uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
Doručování
Veškeré doručování v rámci smluvního poměru probíhá výhradně elektronickou poštou (e-mailem), na adresu elektronické pošty objednatele uvedené v objednávce. K doručení dojde okamžikem přijetí zprávy na server příchozí pošty.
Poskytovatel nepožaduje náhradu nákladů na doručování objednateli, dle ustanovení čl. 8, bod 8. 1. těchto VOP v rámci smluvního poměru.
Poskytnutí služeb
Poskytované služby jsou platné v den jejich předání objednateli a jsou určeny výhradě a jen pro jeho potřebu ve specifických podmínkách objednatele. Údaje jsou nepřenosné a nelze je použít pro třetí osobu.
V případě, že objednatel v objednávce zvolil termín poskytnutí objednané služby dříve než po uplynutí čtrnácti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, považuje se taková objednávka za žádost objednatele, aby poskytovatel započal s plněním dle této smlouvy před uplynutím uvedené lhůty pro odstoupení od smlouvy, ve smyslu ustanovení § 1823 OZ, v takovém případě činí termín poskytnutí služby 14 pracovních dní. V případě, že objednatel, který je spotřebitelem nepožádal poskytovatele, aby s plněním svých povinností dle smlouvy začal ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy činí termín poskytnutí služby 28 pracovních dní.
V případě, že objednatel v objednávce zvolil termín poskytnutí objednané služby (jejíž součástí je dodání digitálního obsahu) dříve než po uplynutí čtrnácti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, považuje se taková objednávka za souhlas objednatele, aby poskytovatel dodal digitální obsah, který není dodán na hmotném nosiči, dle této smlouvy před uplynutím uvedené lhůty pro odstoupení od smlouvy, ve smyslu ustanovení § 1837 písm. l) OZ, v takovém případě je termín dodání digitálního obsahu 14 pracovních dní. V případě, že objednatel, který je spotřebitel nesouhlasí s dodáním digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, činí termín dodání digitálního obsahu 28 pracovních dní.
Poskytovatel poskytne výstup služby (digitální obsah) na adresu elektronické pošty (e-mail) objednatele uvedenou v objednávce ve formátu PDF, který je nezávislý na softwaru, hardwaru i operačním systému, zobrazit lze např. pomocí bezplatného softwaru Acrobat Reader.
Odesláním výstupu služby (dodáním digitálního obsahu) je splněna povinnost poskytovatele poskytnout služby dle smlouvy.
Výstupy předané objednateli nesmí objednatel dodatečně měnit nebo upravovat, to však pouze za podmínky, že tyto výstupy budou v objednatelem či právními předpisy vyžadované podobě. V takovém případě na něj přechází odpovědnost za případnou škodu a veškeré další právní následky z takového jednání plynoucí.
Práva z vadného plnění
Objednatel je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění z rozsahu, kvality poskytnuté služby či ze zúčtované odměny za poskytnuté služby.
Poskytovatel odpovídá objednateli, že služby při splnění nemají vady a jsou poskytnuté v souladu se smlouvou.
Poskytovatel odpovídá za vady služeb dle ustanovení čl. 10, bod 10.1., které objednatel oznámí bez zbytečného odkladu poté, co mohl zjistit rozpor plněné služby se smlouvou, nejpozději však do šesti měsíců od splnění služby.
V případě vady služby, může objednatel požadovat odstranění vady, nebo přiměřenou slevu z ceny.
Vady služeb oznamuje a práva z vadného plnění uplatňuje objednatel u poskytovatele písemně na adrese elektronické pošty poskytovatele spravna-mzda@sommer-accounting.cz.
Poskytovatel je povinen reklamaci objednatele vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Další práva a povinnosti poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech, o kterých se v souvislosti s poskytováním služeb dle smlouvy dozví, tato povinnost trvá i po ukončení smlouvy.
Poskytovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze k uskutečnění plnění dle smlouvy a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. Osobní údaje poskytnuté objednatelem poskytovateli za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Objednatel dává poskytovateli svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů (včetně IP adresy) pro účely splnění předmětu uzavírané smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu poskytovatele. Objednatel má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu.
Poskytovatel odpovídá objednateli za škodu způsobenou v důsledku vadného poskytování služeb. Objednatel a poskytovatel se dohodli, že výše případné náhrady škody je v případě smlouvy uzavřené s objednatelem, který není spotřebitelem, omezena částkou ve výši 50.000,- Kč. Poskytovatel prohlašuje, že uzavřel pojištění této odpovědnosti.
Další práva a povinnosti objednatele
Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli veškerou součinnost nezbytnou pro řádné plnění závazků poskytovatele dle smlouvy, zejména mu předat, spolu s objednávkou, veškeré podklady specifikované na internetové stránce poskytovatele. V případě, že podklady nebudou objednatelem poskytnuty nebo budou nedostatečné, i poté, co byl objednatel poskytovatelem kontaktován za účelem dodání chybějících podkladů, vzniká poskytovateli právo odstoupit od smlouvy podle čl. 13, bod. 13.2.2. Lhůty pro poskytnutí služeb běží až předáním všech podkladů vyžadovaných poskytovatelem. Poskytovatel neodpovídá za majetkové sankce nebo jiné škody vzniklé v důsledku nesprávných, pozdě předaných nebo nepředaných podkladů, které obdržel nebo měl obdržet od objednatele.
Objednatel odpovídá za to, že podklady poskytnuté poskytovateli odpovídají skutečnosti a jsou v souladu s příslušnými právními předpisy.
Objednatel se zavazuje užívat služby v souladu s právním řádem České republiky.
Objednatel je povinen poskytnout při uzavření smlouvy pravdivé údaje o své osobě.
Ukončení smlouvy
Smlouvu lze ukončit:
dohodou poskytovatele a objednatele nebo
odstoupením od smlouvy učiněné poskytovatelem nebo objednatelem v souladu s těmito VOP.
Poskytovatel je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy, pokud:
bude objednatel v prodlení s úhradou ceny, nebo
dojde k hrubému porušení povinností objednatele plynoucích ze smlouvy.
V případě, že poskytovatel odstoupí od smlouvy z důvodu uvedeného v bodech 13.1.1. a 13.1.2. těchto VOP, nevzniká objednateli nárok na vrácení ceny.
Objednatel je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy, pokud dojde k hrubému porušení povinností poskytovatele plynoucích ze smlouvy.
Objednatel, který je spotřebitelem, má ve smyslu ustanovení § 1829 odst. 1 OZ právo od uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy.
Objednatel, nemá právo odstoupit od smlouvy,
pokud byly služby splněny, a to na základě žádosti objednatele dle ustanovení čl. 9, bod 9.2. těchto VOP, před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a
v případě dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem objednatele dle ustanovení čl. 9, bod 9.3. těchto VOP, před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Byla-li služba dle smlouvy splněna na základě výslovné žádosti objednatele ve smyslu ustanovení čl. 9, bodu 9.2. těchto VOP, nelze již od smlouvy odstoupit. Byla-li za těchto podmínek plněna pouze část služby dle smlouvy a objednatel od smlouvy odstoupí, uhradí poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.
Odstoupení od smlouvy z jakéhokoli výše uvedeného důvodu musí být učiněno písemnou formou.
pro odstoupení od smlouvy dle čl. 13, bodu 13.5, může objednatel, který je spotřebitelem využít vzorový formulář poskytovaný poskytovatelem, jenž tvoří přílohu těchto VOP, pouze v případě, že nezvolil termín poskytnutí objednané služby ve lhůtě kratší než čtrnáct dní.
Internetová stránka poskytovatele
Přístup a používání internetové stránky poskytovatele je bezplatné.
Objednatel bere na vědomí, že z technických či jiných důvodů, může být ve výjimečných případech přístup k internetové stránce omezen nebo přerušen.
provozovatel je držitelem příslušných autorských práv v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů, v platném znění. Obsah internetové stránky nelze chovávat, upravovat ani šířit bez souhlasu poskytovatele.
Závěrečná ustanovení
Práva a povinnosti vzniklé na základě uzavřené smlouvy se řídí ustanoveními smlouvy, těchto VOP a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Tyto VOP, jsou uveřejněny na internetové stránce poskytovatele, a poskytovatel si vyhrazuje právo VOP kdykoliv změnit. Pro objednatele jsou závazné vždy platné a účinné VOP ve znění uveřejněném na internetové stránce objednatele v den uzavření smlouvy.
V případě, že má objednatel zájem uplatnit stížnost, lze se obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru, tím je Česká obchodní inspekce.
Tyto VOP jsou platné a účinné od 1.4.2017.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací